King Gillette Ranch
Kru melawat King Gillette Ranch, sebuah kawasan yang luas yang dibina di atas tanah suci. Sejarah kelamnya serta berus dengan pemujaan telah melahirkan aktiviti semangat ganas yang menghabiskan tenaga mereka, menjadikan ini penyiasatan paling berat GAC.