Terror in Tempe
Zak dan anak kru dipanggil ke Tempe, Arizona, untuk siasat kilang bir yang dibanjiri aktiviti paranormal. Pasukan itu mendarat di garis silang entiti bertanding ketika mereka menggali jauh ke dalam masa lalu kilang besar yang bermasalah itu.