Haunting in the Hills
Zak dan kru menyiasat rumah model dan personaliti televisyen Hollywood Hills, Holly Madison. Dia mengalami aktiviti paranormal yang mengganggu, termasuk geraman menyeramkan, dan mengesyaki bahawa benda yang menghantui kediaman itu laparkan ketakutannya.