Panic on Pine Street
Zak dan kru menyiasat aktiviti poltergeist di salun bersejarah di Paso Roble, California. Aktiviti ini berterusan sehingga kakitangan dan tetamu tidak berasa selamat di premis ini. Zak mengesyaki ia mungkin angkara entiti yang dipanggil "The Old Hag."