Pasadena Ritual House
Para kru menyiasat Pasadena, CA, rumah seorang yang mengaku diri sebagai ahli Satanis. Upacara yang dijalankan di dalam rumah Victoria bersejarah itu mendedahkan kehadiran yang tidak manusiawi melekat pada Aaron dan cuba berkomunikasi dengannya.