Albion Castle
Zak dan kru berada di San Francisco untuk menyiasat sebuah istana misteri yang dikatakan dihantui oleh jelmaan wanita. Pemilik sekarang mendakwa dibelenggu oleh aktiviti paranormal di hampir di semua tempat di tanah itu.