Lewis Flats School
Zak dan kru mendarat di Deming, NM, bagi menyiasat sebuah sekolah misteri yang terletak di daratan yang penuh dengan semangat Apache dan perjuangan ganas mereka daripada dijajah perintis pada tahun 1800-an.