Hotel Leger
Para kru menyiasat salah satu hotel tertua yang beroperasi di California. Kebakaran yang memusnahkan dan sejarah keganasan pekan itu telah meninggalkan kesan gelap di bangunan bersejarah itu yang mengancam keselamatan pekerja dan tetamu.