New York's Hudson Valley
Erin dan Michael memulakan perjalanan terakhir di NYC di restoran kegemaran Erin, melawat Lembah Hudson untuk menikmati rasa musim bunga, makan di kedai makan baru, dan menjadi hos kepada rakan-rakan lama sebelum kembali untuk musim baru The Lost Kitchen.