Louisiana: Adventure Begins
Lost Kitchen ditutup untuk musim ini, jadi Erin dan Michael memulakan perjalanan untuk mencari inspirasi dan pengembaraan masakan. Mereka menuju ke selatan ke New Orleans, dan mereka menemui keindahan dan kelimpahan masakan Louisiana.