Road Rash
Dua ahli drift muda yang yakin diri tiba dengan BMW E36 dan Mustang yang diubah suai. Pemandu ketiga yang lebih berpengalaman datang unyuk memberi pengajaran kepada mereka. Namun adakah dia meremehkan kompaun, pengejar dan persaingan?