Buick Regal's Engine Go BOOM
Perlumbaan seret jalanan yang mesra telah berlaku dengan teruk bagi pemilik turbo Buick Regal '87 ini. Garage Squad berusaha mengembalikan kecantikan ini kepada bentuk persaingan.