Pantera, 'Nuff Said
De Tomaso Pantera 1971 ini lebih kepada pelt daripada panther. Bingkai semata-mata, ia memerlukan hampir segala-galanya untuk dipasang sebelum sesiapa boleh mendengarnya menggeram.