Budget Build TJ Part 2
Budget TJ dapat beberapa bahagian lagi. Ian ubah suai ampaian dengan gegelung baru. Dia menambah bumper baru di hadapan dan belakang, dan pada akhirnya, TJ ini sudah bersedia.