Budget Build TJ Pt. 1
Memandangkan TJ boleh dimiliki dengan harga di bawah 10k, Ian menunjukkan cara membeli Jeep dengan murah dan memasangnya dengan semua yang diperlukan untuk memanjat batu dan masih ada wang yang tersisa.