The Trouble With Scribbles
Ada sebuah pintu di rumah Foster yang tak boleh dibuka. Itu sangat menggoda bagi Bloo dan tak lama rumah itu pun terinfeksi oleh sesuatu yang tak terbayang. atau sesuatu yang diluar khayalan mereka.