The Jetsons & WWE: Robo-Wrestlemania
After having been discovered by George Jetson, Big Show helps revive wrestling in the 22nd century.
A snowstorm freezes Big Show solid for decades. When he finally thaws out, Elroy and George help him build wrestle bots. When Big Show uses them to take over the city, the Jetsons go back in time to enlist help from the WWE Superstars.