Darren mencuba pemanduan luar jalan yang menarik di Cherating, utara negeri Pahang. Dia mencuba "tauhu sumbat" yang lazat di Beserah, kemudian menuju ke Kuantan untuk melihat pemandangan dan beberapa makanan laut yang lazat.