Crazy For Kueh
Duo ibu dan anak perempuan mengekalkan hidangan kuih tradisional Asia mereka di restoran mereka yang dipanggil Kueh Ho Jiak. Terokai perdamaian peribadi mereka yang memberi kelainan pada makanan tradisional untuk menarik perhatian generasi baharu.