A Chilli Love Story
Suami isteri, Noorman dan Puti, mengasaskan Nasi Lemak Ayam Taliwang yang melahirkan hidangan daripada budaya Singapura dan Indonesia. Ikuti bagaimana kisah cinta mereka yang membantu mencipta hidangan yang unik, hebat dan lazat.