Hot for Firebirds
Gas Monkey memulakan ubah suai cepat dan mudah pada Firebird '67 convertible yang segera menjadi binaan penuh Gas Monkey yang mereka harapkan untuk keuntungan. Kemudian, sebuah Hellcat hilang dan misi berskala penuh dilancarkan untuk membawanya pulang.