In a Galaxie Far, Far Away
Mereka menetapkan tempoh masa tujuh hari untuk membuang karat daripada Ford Galaxie XL '68. Seterusnya, Richard bekerjasama dengan Variety Motorsports untuk menyiapkan Stutz Four 1980 untuk bintang muzik country Charlie Pride.