A Journey of One's Own
Bergantung kepada pergerakan padang pasir dan kemahiran hidup yang diajar para pakar, Wang Yibo pergi ke Puncak Birutu, di Gurun Badain Jaran di Pedalaman Mongolia untuk melihat matahari terbit.