The Cliffhanger
Di tebing yang berbahaya di Yangshuo, syurga pendakian China, Wang Yibo hadapi cabaran yang paling sukar: membuka laluan pendakian baru. Dipandu pakar Liu Yongbang, dia berhadapan ribut, batuan goyah dan batas mentalnya. Dapatkah dia menakluk bahaya itu?