Code Breakers
Petunjuk tersembunyi tinggalan Pembunuh Zodiak akhirnya diuraikan. Lokasi khazanah Forrest Fenn yang bernilai jutaan dolar itu telah didedahkan. Manuskrip Voynich, teks yang mungkin menjelaskan asal-usul kehidupan, diterjemahkan.