Beyond Repair
Leah Ward, wanita cantik berambut perang berusia 26 tahun, kembali membawa semangat kepada usahawan berusia 40 tahun, Ejaz Ahmad, tetapi apabila dia hilang beberapa bulan kemudian, membawa laluan kepada penemuan dan pembunuhan ngeri.