As Bad as It Gets
Carol Krizan, 41 tahun kelihatan seperti pasangan sempurna untuk duda, Roy Joe McCaleb, tetapi apabila dia dibunuh di atas katilnya oleh seorang yang didakwa kutu rayau dan Carol bebas, keluarga Roy anggap dia mungkin terlibat.