Saxton meminta Jim hadir di Vegas untuk bertemu rakan misterinya, tetapi perjalanan itu terganggu oleh seorang penumpang haram serta berita mengejutkan mengenai kematian Joey. Sementara itu, Nina menggunakan Royce untuk kelebihannya.