Suspicious Minds
Setelah terpaksa bersetuju untuk bekerjasama dengan Nina, Jim diugut oleh seorang polis korup, memaksanya membuat perjanjian dengan seorang penyelesai masalah berbahaya. Sementara Nina mendedahkan rahsia FBI, seseorang di D.C. mengawasinya.