I Design, You Build
Eilyn gunakan reka bentuk inventif untuk membawa glamor abad ke-21 ke kondominium Miami Beach tahun 1980-an. Bolehkah pengurus projek baru pastikan ubah suai mewah Eilyn mengikut jadual? Juga, Ray dan Eilyn bincangkan kemasan di kediaman kekal mereka.