High Standards
Meningkatkan reka bentuk dalam bangunan tinggi Brickell menjadi rumit kerana kerja sambil lewa, tetapi penggunaan ruang yang bijak memaksimumkan fungsi dapur. Kondominium Ray dan Eilyn juga perlukan pembaikan yang tidak dijangka yang menelan belanja.