Gone With the Night
Gretchen Fleming yang berusia dua puluh tujuh tahun sedang mencari arah hidupnya semasa tinggal di kampung halamannya di Parkersburg, Virginia Barat. Gretchenkali terakhir dilihat meninggalkan bar tempatan bersama seorang lelaki misteri dan hilang.