Lost in Paradise
Alex Gumm, pemuzik dari Maine yang berminat dalam falsafah Timur dan luar angkasa, hilang di Kauai, Hawaii, pada 22 Februari 2018. Kehilangan Alex menimbulkan beberapa persoalan, dan rakan-rakannya pertaruhkan nyawa mereka demi mencari jawapan.