The M715 Gets Better-ish
M715 bergerak seperti karung batu di jalan raya, jadi Fred Williams dan Dave Chappelle tidak banyak menyentuhnya sejak zaman gerabak tertutup. Ia kembali ke kedai untuk menjadikannya boleh dipandu.