Bronco Truck
Bronco baru meletup di negara ini, dan Fred dan Dave berjaya mendapatkannya. Namun bagaimana Dirt-Heads membina Bronco tidak seperti yang lain di luar sana? Bolehkah mereka mengubah Bronco terpiawai menjadi trak Bronco hanya dalam beberapa hari?