Fresh Is Best
Kardea Brown disertai rakannya, Nancy Fuller untuk hidangan dengan bahan-bahan segar dari ladang, seperti Udang Galah Herba Lemon dengan Risotto Middlins dan Salad Kailan dengan Vinaigret Barbeku. Pencuci mulut ialah Kek Lapis Beri dan Krim yang lazat.