Off the Record
Jam Master Jay, yang dikenali sebagai DJ Run-DMC, menjadi legenda hip-hop. Kehidupannya terhenti apabila dia dibunuh di studio rakamannya. Temu bual eksklusif dengan saksi memberi penerangan tentang kes lama yang sudah mencecah tempoh beberapa dekad.