Evil Villain
Joseph Son mempunyai rupa yang sesuai untuk memainkan watak penjahat Hollywood, tetapi rahsia yang mengerikan dari masa lalunya muncul semula lebih sedekad kemudian. Sukar untuk membezakan fakta daripada fiksyen.