Going Rogue
Steve dan Amy pergi ke Springfield, OH, di mana seorang wanita hilang kawalan terhadap perangai dan personalitinya. Keluarganya takut dia dirasuk dan dia bimbang sesuatu di dalam rumah cuba membunuhnya.