Not My Child
Steve dan Amy pergi ke Jefferson City, MO, di mana sebuah keluarga terpaksa meninggalkan rumah baharu mereka untuk melarikan diri daripada aktiviti paranormal yang sengit di dalamnya. Lebih teruk lagi mereka bimbang anak perempuan mereka telah dirasuk.