People v. Asaram
Pemburuan seluruh negara terhadap anak Asaram, Narayan Sai bermula ketika dia melarikan diri. Lebih ramai saksi tampil tetapi apabila perbicaraan mahkamah terhadap Asaram bermula, huru-hara berlaku dalam kalangan pengikutnya, dan banyak lagi.