Business of Enlightenment
Asaram membina empayar kerohanian berbilion dolar semasa perkembangannya yang pesat daripada pelarian kepada seorang guru dengan berjuta-juta pengikut di seluruh India. Dua budak lelaki yang dihantar ke Ashram untuk belajar telah hilang.