Feast of the Bullfrogs/Tulip's Worm
Puak katak kuak yang suka berperang mengambil alih rumah ladang dan memaksa keluarga itu mempercayai Frogisme./ Courage berkawan dengan cacing gergasi yang menelan Muriel dan Eustace, kemudian menghilang ke dalam bumi.