Katz Under the Sea/Curtain of Cruelty
Muriel mendaftar untuk menjadi tukang masak kapal selam nuklear Tentera Laut Nowhere yang baharu. / Fenomena pelik berlaku, melepaskan tirai bercahaya yang merentasi Nowhere dan menjadikan warganya kejam.