Courage the Fly/Katz Kandy
Seorang kanak-kanak di kejiranan mengubah Courage menjadi lalat semasa bereksperimen dengan kit sainsnya. Ia terdengar anggota tentera membincangkan satelit yang menjunam ke bumi./ Katz kembali untuk menghapuskan Muriel.