Human Habitrail/Mission to the Sun
Seorang jurujual datang menjaja vakum. Semasa bercerita, dia mengecilkan Muriel dan Eustace lalu menyedut mereka ke dalam vakumnya./ Courage dan keluarga dipilih oleh NASA untuk melakukan misi angkasa yang berbahaya untuk menyelamatkan matahari.