Into Bigfoot's Lair
Kesha bawa Jojo Fletcher ke Gunung Shasta, pusaran ghaib dengan kes orang hilang tertinggi antara semua taman negara di AS. Mereka meminta pakar Bigfoot, Ronny memandu mereka melalui jurang gelap dengan harapan dapat menjumpai binatang mitos itu.