A Terrifying Truth
Kesha dan GaTa bermalam di Rumah Westerfeld. Adakah pakar ilusi, Harry Houdini bertanggungjawab untuk aktiviti paranormal yang menggetarkan? Atau adakah ia ritual syaitan dan pembunuhan tergantung? Mereka prerlu dengar untuk bongkar kebenaran.