It's Nonna Time!
Nenek Itali asli temui 11 cef yang tinggal di Lecce, Itali, dan ajar mereka membuat bentuk pasta dari awal. Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini meminta para cef hadapi cabaran pasta tiga hidangan, yang terbukti teruk bagi satu pasukan.