Capo Di Casa
Dua cef yang tinggal terkejut apabila tetamu yang tidak dialu-alukan tiba di vila. Hakim Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini memilih pemenang Ciao House, yang akan menerima pendidikan masakan yang menyeluruh dengan cef pakar terkenal di seluruh Itali.